Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ИндексПоследни снимкиТърсенеРегистрирайте сеВход

.:: I - NO ::.

Go down 
5 posters
АвторСъобщение
FreeSpeeder
The Speedy Bastard
The Speedy Bastard
FreeSpeeder

Брой мнения : 148

.:: I - NO ::. Empty
ПисанеЗаглавие: .:: I - NO ::.   .:: I - NO ::. Icon_minitimeЧет Апр 24, 2008 8:24 am

.:: I - NO ::. Selb17

Височина: 5'10"
Тегло: 101 lbs.
Рождена Дата:25 Ноември
Кръвна Група: Незнайна
Раса: Незнайна/Незнайна
Ниво на опасност: S

P.W.A.B. Доклад #4689:
Няма информация!

Последната промяна е направена от FreeSpeeder на Пет Апр 25, 2008 3:27 am; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото Go down
http://sonicity.speedyforum.com/index.htm
Misa
Risk Rating F
Risk Rating F

Брой мнения : 13

ПисанеЗаглавие: Re: .:: I - NO ::.   .:: I - NO ::. Icon_minitimeПет Апр 25, 2008 12:28 am

Ето историята на и-но Smile... Намерих я само на английски...

I-No is actually a servant of "That Man", dedicated — or so the viewer is led to believe — to his goals and ideals, to the point where she altered reality at least once to make his objectives possible, though it is never entirely made clear what the former are. She spends most of her Story Mode in Guilty Gear XX manipulating the various cast members against each other, including giving fake bounty lists that consist entirely of other cast members to Jam Kuradoberi and Bridget. I-No is somewhat crude in how she speaks to others as she is always either cursing, insulting her opponents, or making sexually charged comments (usually using musical references as double entendres).

In the ending where she fights Sol Badguy — as well as various other characters' endings — she is captured by That Man and Raven, who evidently intend to punish her. I-No protests that she only wanted to remove those who stood in her boss' way, but That Man proclaims that they're actually beneficial to what he has in mind for the world. In her other, less likely endings, she fights and defeats Dizzy and May, either subsequently becoming overwhelmed by Dizzy's power, or kidnapping May with the apparent intentions of bringing her to That Man.
Anarchy
The Fire Phenomenon
Anarchy

Брой мнения : 459
Местожителство : In my own priva7e hell...

ПисанеЗаглавие: Re: .:: I - NO ::.   .:: I - NO ::. Icon_minitimeСря Апр 30, 2008 4:57 pm

Ммм.. добра е... но само за тези които знаят как да играят с нея... Лично на мен ми е доста сложна... / може би, защото не съм се опитвал да играя с нея.... за дълго.... / Доста странна личност... и опасен играч ^^
Все пак има " Ниво на опасност: S "... (:
https://guiltygearxx.forummotion.com
HrZ
Risk Rating F
Risk Rating F
HrZ

Брой мнения : 16

ПисанеЗаглавие: Re: .:: I - NO ::.   .:: I - NO ::. Icon_minitimeВто Май 27, 2008 4:49 am

Много силна и също толкова трудна за игра
Arth
Attention readers! Your asses now belong to Satan, no use in tying to run or hide.
Arth

Брой мнения : 208
Местожителство : Погледни нагоре

ПисанеЗаглавие: Re: .:: I - NO ::.   .:: I - NO ::. Icon_minitimeСря Май 28, 2008 1:36 am

И-но е единственият женски рокаджия от ГГХХ#Р.Доста е интересна за игра, единственото което не ми харесва в SP I-no е че не може да "тича" по нормалния начин а лети, но и това дава доста предимства.
http://www.switchfoot.com/in_index.html
Sponsored content

ПисанеЗаглавие: Re: .:: I - NO ::.   .:: I - NO ::. Icon_minitime

.:: I - NO ::.
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
 :: Guilty Gear :: .:: Герои ::.-
Идете на: