| .:: Топ 10 Анимета ::. | |
|
+6Lone Wolf Arth God Of Lightning Goenitz FreeSpeeder Anarchy 10 posters |
Автор | Съобщение |
---|
Anarchy The Fire Phenomenon
Брой мнения : 459 Join date : 20.04.2008 Age : 30 Местожителство : In my own priva7e hell...
| Заглавие: .:: Топ 10 Анимета ::. Съб Апр 26, 2008 3:06 am | |
| В тази тема казвайте вашия топ 10 анимета ^^ Когато изгледате ново аниме... или въобще ви се промени топ- а... можете да напишете новия си отново...
/ Препоръчително е срещу всяко аниме от топ- а Ви, да има краааатък коментар... / (: | |
|
| |
FreeSpeeder The Speedy Bastard
Брой мнения : 148 Join date : 23.04.2008
| Заглавие: Re: .:: Топ 10 Анимета ::. Съб Апр 26, 2008 6:21 am | |
| 1.SonicX-Скорост,смях,бой. 2.Naruto-Бой,История,Смях. 3.Bleach- -|-|-|-|- 4.Yu-Gi-Oh! & GX-Card Games, Смях, Бой 5.D.Gray-Man-Devils, Драма, Бой, Смях 6.Kiba-Вятър, Бой, Мечтателско, Смях 7.Air Gear-Скорост, Смях, Бой 8.Devil May Cry-Демони, Бой, малко смях... 9.Final Fantasy-Фантазия, Бой, Мечтателско 10.Death Note-Драма, Мислене, Демони... | |
|
| |
Goenitz Anji
Брой мнения : 28 Join date : 24.04.2008 Местожителство : In the deepest pit of Hell
| Заглавие: Re: .:: Топ 10 Анимета ::. Съб Апр 26, 2008 6:45 am | |
| 1. Kateikyoshi Hitman Reborn 2. Bleach 3. King Of Fighters: Another Day 4. Rosario to Vampire 5. Crescent Love 6. Vampire Knight 7. Nabari no Ou 8. Soul Eater 9. Itazura na Kiss 10. Busou Renkin | |
|
| |
God Of Lightning Ky Master
Брой мнения : 122 Join date : 25.04.2008 Age : 33
| Заглавие: Re: .:: Топ 10 Анимета ::. Съб Апр 26, 2008 7:06 am | |
| 1.Naruto 2.Bleach 3.Ruroini Kenshin 4.Gungrave 5.One Piece 6.Death Note 7.Kiba 8.Samurai Champloo 9.Claymore 10.Fate Stay Night | |
|
| |
Arth Attention readers! Your asses now belong to Satan, no use in tying to run or hide.
Брой мнения : 208 Join date : 25.04.2008 Age : 34 Местожителство : Погледни нагоре
| Заглавие: Re: .:: Топ 10 Анимета ::. Съб Апр 26, 2008 9:12 am | |
| 1.Bamboo Blade-Общо казано, за спорта "кендо"-Доста интересно 2.Give Me Blood-На кратко, за няколко чудовища(Вампирка,Вещица,Върколачка и Андроид)-Доста интересно 3.Shigofumi-Во кратце, за писма от мъртвите и сюжетна линия има също около главните герои-Доста интересно 4.Spice&Wolf-На прима виста, приключенията на една вълчица(в човешки образ 90% от времето) и един търговец-Доста интересно 5.DeathNote-С две думи, Death and Death's note-Доста интересно 6.Texnolyze- Ами...Едно от най "дълбоките" и смислени психологическо-философски анимета.(Е само за хора с философско мислене де)-Доста интересно 7.Luckystar- За едни ученички и общо казано дневния им живот до завършването на кратко.-Доста интересно 8.Mahou Sensei Negima- Интересна история за магия.-Доста интересно 9.2X2 = Shinobuden- За една женска нинджа-Доста интересно 10.Witchblade- Много готино аниме в което става на въпрос за една майка и едно дете, майката има "супер"-сили има машини, чудовища и тн и тн-...Сами се досетете, доста е интересно .
Последната промяна е направена от Arth на Нед Юни 22, 2008 5:49 pm; мнението е било променяно общо 1 път | |
|
| |
Lone Wolf Risk Rating F
Брой мнения : 26 Join date : 27.04.2008 Age : 38 Местожителство : South Town
| Заглавие: Re: .:: Топ 10 Анимета ::. Нед Апр 27, 2008 2:39 am | |
| 1-BERSERK 2-Street Fighter Alpha 3-Fatal Fury 3 4-Ninja Scroll 5-Heroic Age 6-Full Metal Panic 7-Full Metal Alchemist 8-Gundam SEED Destiny 9-Akira 10-A wind named Amnesia | |
|
| |
Misa Risk Rating F
Брой мнения : 13 Join date : 23.04.2008
| Заглавие: Re: .:: Топ 10 Анимета ::. Нед Апр 27, 2008 4:19 am | |
| 1 Death Note 2 Bleach 3 Naruto 4 Basilisk 5 Samurai 7 6 Final Fantasy 7 Genshiken 8 Golden Boy 9 Ghost In Shell 10 Tenjho Tenge | |
|
| |
Dreadlord Risk Rating F
Брой мнения : 12 Join date : 05.07.2008 Age : 30 Местожителство : Svi6tokio
| Заглавие: Re: .:: Топ 10 Анимета ::. Нед Юли 06, 2008 2:46 am | |
| 1 Hellsing 2 DBZ 3 Yu-Gi-Oh GX 4 Final Fantsy 5 Naruto 6 One Piece 7 Claymore 8 Yu-Gi-Oh DM 9 Devil May Cry 10 Bleach | |
|
| |
rosariovampire Risk Rating F
Брой мнения : 2 Join date : 30.06.2009
| Заглавие: Re: .:: Топ 10 Анимета ::. Вто Юни 30, 2009 10:42 am | |
| 1. Rosario To Vampire ( мн е яко на всички го препоръчвам ) 2. Zero No Tsukaima 3. Vampire Knight 4. K-ON 5. Ichigo 100% 6. Irazura Na Kiss 7. Special A 8. Today in Class 9. Kaze no Stigma 10.Inuyasha - Кирилица ! | |
|
| |
mizz_caramel Risk Rating F
Брой мнения : 1 Join date : 16.10.2010
| Заглавие: Re: .:: Топ 10 Анимета ::. Съб Окт 16, 2010 11:01 am | |
| 1.Wolf's Rain-това е филмче за вълци. Група момчета-вълци са тръгнали да търсят рая.Много е интересно и си заслужава гледането. 2.Princess Mononoke-една история отново свързана с вълци 3.Death Note-просто уникално 4.Fairy Tail 5.Vampire Knight 6.Naruto | |
|
| |
Sponsored content
| Заглавие: Re: .:: Топ 10 Анимета ::. | |
| |
|
| |
| .:: Топ 10 Анимета ::. | |
|